Wednesday, April 29, 2009

Mitä TAMKO tekee?

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hei, aikas mukava ja selvä juttu. Ääni kuuluu tässä paljon paremmin ja kuvaa on otettu lähempää. Kiva.

    ReplyDelete
  3. ihan ok. ehkä enemmän eriteltyä kysymyksiä niin olisi saanut lisää elävyyttä kuvaan.

    ReplyDelete
  4. ihan kiva, mutta kysymyksiä olisi tosiaan voinut olla enemmän.

    ReplyDelete
  5. Ääni kuuluu hyvin, kun oli rauhallinen paikka kuvata. Samoilla linjoilla muiden kanssa, että olisi voinu olla "pieniä" kysymyksiä.

    ReplyDelete