Tämän olisi hyvin voinut panna laajempaankin levitykseen! Olette ihan luonnonlahjoja. Suosikkikohtani on se, jossa Salla osoittaa kahvilan puolelle taitetulla paperiarkilla - tuntuu kuin oikeesti olisi siellä. Leikatessa piti oikein tarkistaa, onko Salla still-kuvassa vai liikkeessä, sillä hän osaa näyttää jopa paikalleen talletettuna niin eläväiseltä.
Tämän olisi hyvin voinut panna laajempaankin levitykseen! Olette ihan luonnonlahjoja. Suosikkikohtani on se, jossa Salla osoittaa kahvilan puolelle taitetulla paperiarkilla - tuntuu kuin oikeesti olisi siellä. Leikatessa piti oikein tarkistaa, onko Salla still-kuvassa vai liikkeessä, sillä hän osaa näyttää jopa paikalleen talletettuna niin eläväiseltä.
ReplyDeleteKiitos kovin. Joo vaikuttaa siltä et tuosta on leikattu aika hyvin niitä jotain ihan harjottelu kohtia.
ReplyDeletetytöt osaavat tässä kyllä hommansa, hyvää matskua.
ReplyDeletejoo oli kiva tehdä tätä juttua ja hyvin on leikattu!
ReplyDeleteHyvä ja selkeä pätkä. Tässä toi taustamelukaan ei haittaa, vaan oikeestaan se kuuluu tähän.
ReplyDelete