Wednesday, April 29, 2009

Salla ja Leena seikkailevat TAMKin ruokapaikoissa

5 comments:

  1. Tämän olisi hyvin voinut panna laajempaankin levitykseen! Olette ihan luonnonlahjoja. Suosikkikohtani on se, jossa Salla osoittaa kahvilan puolelle taitetulla paperiarkilla - tuntuu kuin oikeesti olisi siellä. Leikatessa piti oikein tarkistaa, onko Salla still-kuvassa vai liikkeessä, sillä hän osaa näyttää jopa paikalleen talletettuna niin eläväiseltä.

    ReplyDelete
  2. Kiitos kovin. Joo vaikuttaa siltä et tuosta on leikattu aika hyvin niitä jotain ihan harjottelu kohtia.

    ReplyDelete
  3. tytöt osaavat tässä kyllä hommansa, hyvää matskua.

    ReplyDelete
  4. joo oli kiva tehdä tätä juttua ja hyvin on leikattu!

    ReplyDelete
  5. Hyvä ja selkeä pätkä. Tässä toi taustamelukaan ei haittaa, vaan oikeestaan se kuuluu tähän.

    ReplyDelete